loading
  • You’ll never walk alone: Opel życzy Jürgenowi Kloppowi i klubowi piłkarskiemu z Liverpoolu wszystkiego najlepszego w finale Ligi Mistrzów
  • Szczery, przystępny, wyjątkowy: cechy skutecznego menedżera pokrywają się z wartościami marki Opel
  • Niezawodny: Jürgen Klopp wspiera markę Opel od wielu lat

Opel dla Jürgena Kloppa: „W sobotę wszyscy jesteśmy czerwoni!”Rüsselsheim. You’ll never walk alone — hymn kibiców Liverpoolu śpiewany przed każdym meczem i w jego trakcie będzie odnosił się do nas wszystkich w sobotę 26 maja, kiedy „Czerwoni” wystąpią przeciwko Realowi Madryt w finale Ligi Mistrzów. Wszyscy będziemy wtedy trzymać kciuki za Jürgena Kloppa i jego podopiecznych. Jürgen Klopp konsekwentnie wspierał Opla od 2012 roku, a w majową sobotę odwdzięczymy mu się za to, skandując: „Wszyscy jesteśmy czerwoni!”.

Szczery, przystępny, niezawodny. Człowiek konsekwentny w swoich słowach i czynach, należący do elitarnej grupy menedżerów, którym udało się wejść do finału Ligi Mistrzów z dwoma klubami. To właśnie jest Jürgen Klopp. Jego zawodnicy od lat cenią sobie takie podejście — podobnie jak firma Opel. Skuteczny menedżer jest kimś więcej niż ambasadorem marki. Jak nikt inny uosabia on wartości Opla.

Opel i Jürgen Klopp współpracują od lata 2012 roku, kiedy lubiany i charyzmatyczny trener został ambasadorem marki z Rüsselsheim. Były trener Mainz 05 i Borussi Dortmund, który w październiku 2015 roku związał się z Liverpoolem, pełnił ważną rolę w pozytywnym kreowaniu marki Opel przez ostatnie sześć lat. Od 2012 roku wystąpił w około 20 reklamach telewizyjnych oraz uczestniczył w wielu innych wydarzeniach, od Pucharu Rodzin po Salon Motoryzacyjny we Frankfurcie i wizyty w Rüsselsheim z okazji Dnia Hesji.

Oryginalne kampanie, które wywołują uśmiech

Opel dla Jürgena Kloppa: „W sobotę wszyscy jesteśmy czerwoni!”Od czasu nawiązania współpracy z Oplem Jürgen Klopp zwracał uwagę swoimi emocjonalnymi i dowcipnymi rolami w kampaniach reklamowych firmy. Jedna z pierwszych reklam z jego udziałem dotyczyła kamery cofania oraz parkowania samochodu z jej wykorzystaniem. Z kolei w reklamie poświęconej reflektorom LED w Oplu Mokka X ekipa filmowa niecierpliwie czeka na przyjazd Kloppa, który zupełnie nie przejmuje się zapadającym zmrokiem, bo przecież „oświetlenie wciąż jest idealne”.

„Ofiarami” poczucia humoru Jürgena Kloppa często bywają jego przyjaciele i koledzy. W jednej z reklam Klopp pożycza Mokkę X od aktorki Bettiny Zimmermann na jazdę próbną i zwraca samochód ubrudzony błotem. Gwiazda kina odwdzięcza mu się tym samym w najnowszej kampanii promującej modele Grandland X Crossland X. To jedna z nielicznych okazji, kiedy menedżerowi Liverpoolu zabrakło słów.

Jürgen Klopp mieszkający obecnie w Wielkiej Brytanii nadal jeździ Oplem, a na swoje 50. urodziny w ubiegłym roku podpisał umowę o długoterminowym przedłużeniu współpracy z marką z Rüsselsheim. Często mówi o modelach Opla jako o „strzale w dziesiątkę”. Tym samym dla marki Opel jest pozyskanie przychylności popularnego trenera i menedżera. Dlatego życzymy mu oraz jego zawodnikom powodzenia na sobotnim meczu: You’ll never walk alone! — Nigdy nie jesteś sam!

 

Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi mogą być dostępne tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Do góry